Expedujte rychle a získejte nadšené zákazníky
Garantováno: pečlivě zabalené objednávky, ty přijaté do 14 hodin jsou podané ještě ten den na hlavní depa přepravců. A vy u toho nemusíte být.
Je pro vás logistika pro e-shopy řešením?
Máte do 50 objednávek měsíčně?
Získáte čas na nejdůležitější aktivity vašeho podniknání a tou jsou markteting a prodej. Přestanete honit víc zajíců současně a začnete se soustředit na to nejdůležitější.
Právě pro malé a začínající e-shopaře je mnohdy kritické získání zaměření na výsledky, jinak zůstanou jen zaměstananci svého e-shopu.
S naší podporou rostou malí zákazníci jako houby po dešti.
Máte mezi 50-500 objednávkami měsíčně?
Každý z vašeho týmu má vlastní přístup do našeho systému s definovanými právy. Každý z nich může s naší zákaznickou podporou řešit nenadálou situaci s konkrétní objednávkou.
Díky dělbě práce vašeho týmu a dokážete soustředěně rozvíjet více oblastí současně. Jste ve svém podnikání soustavní, co vás odměňuje trvalým meziročním nárůstem objednávek. Právě teď oceníte, že jsme součástí vašeho týmu.
Máte více jak 500 objednávek měsíčně?
Díky vyšímu objemu objednávek lze vytvářet optimalizace v rámci expedice a skladování. Podle charakteru zboží lze najít úspory, které vedou k dalšímu zlevnění nákladů na logistiku.
Zde je důležité úzce komunikovat a spolupracovat, abychom dokázali na míru a podle vašeho očekávání pracovat se zbožím tak, abychom zajistili budoucí úspory, které zlevní vaši logistiku. K tomu využíváme modely umělé inteligence (AI).
Co vás čeká při zahájení spolupráce?
Jak uzavřeme smlouvu o spolupráci?
Smlouvu uzavíráme na dálku. Registrací v našem systému ELMS přijímáte všeobecné obchodní podmínky, které definují naše vzájemná očekávání.
Pokud k nám nepřivezete vaše zboží a nezačnete tak čerpat služby, pak nic neplatíte. Můžete si rozhraní prohlédnout a vyzkoušet.
Postupné kroky pro zahájení expedice
Co musíte udělat?
- Doručit k nám zboží
- Domluvit si napojení vašeho e-shopu
- Počkat na přijetí zboží
- Expedice může začít
Běžně to trvá 3-4 dny. Pro malé množství zboží lze celý proces projít za jeden den.
Jak probíhá první měsíc spolupráce?
První dny a týdny sledujeme, jak fungují přenosy dat, ladíme balení.
Vy budete jistě sledovat, zda expedujeme, jak slibujeme a zda je zboží doručované následující den vaši zákazníkům.
Pak již nebudete muset logistiku podrobně sledovat, protože budete mít jistotu, že vše běží, jak má.
Jak probíhá příjem a jak vaše zboží uskladníme?
Jak probíhá první příjem zboží?
Na začátku, více než kdy jindy, platí pravidlo: "Dvakrát měř, jednou řež."
Než začneme zboží přijímat, potřebujeme porozumět o jaké zboží se jedná.
Potřebujeme to vědět z pohledu vlastností zboží (zda má čárové kódy, zda se jedná o potraviny, nebo například o hořlavinu, křehké zboží). Jestli vyžaduje zboží nějaké zvláštní zacházení.
I knihy mají svůj předepsaný režim skladování a my potřebujeme pro vaše zboží vytvořit vhodné podmínky.
Také musíme vědět, které produkty jsou nosné a které jsou doplňkové.
Vaše zboží potřebujeme snadno a rychle identifikovat, abychom je rychle a levně naskladnili. Čárové kódy na zboží nevyžadujeme.
Jak probíhá každý další příjem?
Příjem děláme v hodinové sazbě. Měříme čas, jak dlouho nám příjem trval.
Příjem jednoho druhu zboží ve velkém množství je většinou velmi rychlý. Více času zabere příjem o více druzích.
Cena příjmu jednoho kusu bývá od 0,05 Kč do stovek korun, pokud se jedná o velké a těžké předměty jako je nábytek.
Pokud máme vše nastavené, pak příjem děláme v co nejkratším čase. Náklady na příjem můžete měřit na každé objednávce a po několik příjmech bude znát svůj průměr.
Pokud není u příjmu něco jasné, pak vás poprosím o pomoc s identifikací.
Také vám poskytujeme důkazy o tom, jak k nám zboží přišlo, zda nedošlo při přepravě ke zjevnému poškození, ale i vadám objeveným při přímu.
Jak vaše zboží uskladníme, aby bylo uložené bezpečně?
Každé zboží má jiný charakter a tak vyžaduje jiný přístup.
Máme různé velikosti úložných prostor. Od palety s výškou do 155 cm, přes regálovou polici, až po regálový box. V každém místě může být uloženo víc druhů zboží a snažíme se prostor využít na maximum, abychom vám šetřili peněženku a sami měli víc místa pro další zákazníky.
Pravidelně se ptáme zákazníků na jejich výhled potřeby skladové plochy, abychom dokázali lépe plánovat.
Zavedli jsme šarže, které se využívají u potravin, potravinových doplňků a dalších produktů, abychom zajistili, že ve skladu nezůstane prošlé zboží.
U většího objemu objednávek používáme umělou inteligenci (AI) k rozvržení uložení zboží, abychom minimalizovali čas expedice a snížili náklady.
Jaké balení je pro vás nejlepší?
Proč je důležité si promyslet balení vašeho zboží?
Jak už jsem se zmínil, každé zboží si vyžaduje jiný přístup. Funkce balení není jen o ochraně vašeho zboží před poškození v průběhu přepravy, plní také účel komunikace s vaším zákazníkem a může posílat jeho zamilování se do vašeho e-shopu.
Pokud mu zboží přijde pečlivě zabalené, což je naše práce, bude vás pro tuto pečlivost milovat. Uvidíte to v recenzích svých zákazníků.
Z jakých typů balení si můžete vybrat?
Jaké možnosti nabízíme?
- Klasické balení (obal bez výplně)
- 5 hvězdičkové balení (pečlivé ruční balení, kde je obal s výplní)
- Balení pro křehké zboží (obal, výplň a další krabice v balení)
- Individuální balení (zejména pokud máte záměrně připravené balení se záměrem pozitivně překvapit příjemce)
Jak proměnit odeslanou zásilku v další objednávku?
Málokterý e-shopař dnes používá odeslanou zásilku se zbožím jako příležitost k získání další objednávky.
Nemluvím o vhozené kartičce se slevou na další nákup. Ale spíš o promyšlenější komunikaci.
Jiný "vzkaz" můžeme přidávat do prvních objednávek, jiný do druhých a nebo dalších.
Jak na to vám rádi ukážeme.
Jak je to s dopravci?
Z jakých dopravců si můžete vybírat?
Nabízíme celou řadu doprav, ze kterých si můžete vybrat klidně všechny.
Ke každé dopravě máme alternativu, takže si vy i vaši zákazníci můžete vybrat tu nejlepší. Nejlepší samozřejmě pro vašeho zákazníka, protože on si objednává a platí, tak ať si může vybrat.
Mimo balíkových přepravců GLS, DPD a České pošty nabízíme i doručení do výdejních míst Zásilkovny a Balíkovny.
Máme také přepravce na paletové objednávky nebo pro expresní letecké doručení po celém světě.
Pak máme přepravu pro křehké zboží s ruční překládkou na depech, pro expresní doručení po Praze.
A ještě speciální dopravy pro e-shopy s knížkami nebo autory, co si vydali knihu sami.
Potřebujete mít vlastní smlouvu s dopravci?
Smlouvy s dopravcema máme my. Vy tedy nemusíte s nikým další smlouvu uzavírat.
Má to hned několik výhod.
Zaprvé šetříte čas a nemusíte čekat na uzavření smlouvy, a pravidelně jednat s dopravci o cenách a objemech.
Zadruhé sdružením objemu vám můžeme nabídnout nižší cenu než pokud budete mít vlastní smlouvu.
Za třetí můžete všechny dopravce nabídnout svým zákazníkům, aniž byste museli řešit, zda budete mít dostatečný objem. Ať si svou dopravu vybere váš zákazník, nemusíte za něj dělat předvýběr. Nabídnete víc doprav než vaše konkurence.
Kontrolu nad vybranými dobírkami děláme sami a obratem je přeposíláme na váš účet po jedné, abyste je snadno identifikovali.
Jaké jsou nejběžnější standardy dopravců?
Standardy se u jednotlivých typů doprav v čase trochu mění. Dříve byla rozhodující zejména váha a dnes se k tomu přidaly i maximální rozměry balíku.
Je to důsledek mimo jiné zavádění různých automatických výdejních míst, které provozují Alza, Zásilkovna a další. Úložné rozměry boxu jsou omezené, proto rozměry zásilek jsou také pod drobnohledem.
Hlídáme rozměry pro každého dopravce v rámci jeho podmínek. Máme proto skladem několik desítek krabic s různými rozměry, abychom našli shodu mezi dopravcem a posílaným zbožím.
Dopravci mají také své podmínky z pohledu charakteru zboží. Některé vysloveně zakazují, jiné mají ve výjimkách a neuznávají reklamaci dopravy.
Pokud máte např. hořlaviny, pak musíte volit odpovídajícího dopravce, který toto zboží chce přepravovat.
Jak se k nám dostanou objednávky?
Z jakých systémů podporujeme obousměrné automatické importy objednávek?
Obousměrnou komunikace nabízíme u větších e-shopových řešení jako je Shoptet nebo Shopify. Toto propojení je nezbytné pro e-shopy s větším množstvím objednávek.
Zpětně doplňujeme stavy objednávek, čísla zásilek a stavy skladových zásob.
Z jakých systémů podporujeme jednosměrné automatické importy objednávek?
Pokud nemáte stovky objednávek, pak vám bude vyhovovat jednosměrné propojení.
V našem systému budete mít všechny evidence pod kontrolou. Hlídáme každou zásilku, každý kus na skladě i každou dobírku.
Jaké jsou další možnosti?
Mimo automatizované importy existují i další možnosti:
- napojení na API našeho systému (oboustraná komunikace)
- import objednávek z excelovské tabulky
- ruční vstup objednávek (toto budete chtít používat zcela vyjímečně)
- Připravujeme napojení na Zapier
Kolik ušetříte, když si nás najmete?
Kolik ušetříte, když platíte jen za odesílání zásilek?
Speciálně na začátku podnikání a pokud váš e-shop neprodukuje dostatečné množství objednávek, pak placení jen za odeslání zásilek vám ušetří hodně peněz.
Neplatíte zaměstnance nebo brigádníka ve dny, kdy nemáte žádnou práci a nebo máte práce málo.
Pokud nemáte žádné objednávky v daný den, pak za odesílání nic neplatíte. Pokud máte 10 objednávek, zaplatíte jen za těch 10 objednávek a nic víc.
Nemusíte nikomu plánovat práci a evidovat odpracovanou dobu, řešit zastupitelnost, zaškolovat atd.
Kolik ušetříte sdílením smlouvy s dopravci s ostatními e-shopy?
Sdílení smlouvy je běžně používaný způsob spolupráce, který vám umožní několik úspor.
Mimo strávený čas u domlouvání objemu s dopravcem a ceny za přepravu, následné péči o vztah a pravidelné revize objemu, můžete využívat všech již spolupracujících dopravců a nemusíte nikomu garantovat počet zásilek.
Sdružený objem vám přinese nižší cenu, než za jakou byste posílali sami. Reklamace dopravy řešíme my.
Nejen, že ušetříte náklady na dopravu, ale můžete využívat více dopravců bez závazku objemu.
Kolik ušetříte času nebo peněz, delegováním starostí se skladovou logistikou?
Úspor získáte víc, než byste dokázali sami vyjmenovat. Tak my vám s tím pomůžeme:
- úspora ve skladování (neplatíte prostor, který nepoužíváte)
- úspora v expedici (neplatíte za prostoje a hodiny, kdy není dost práce)
- úspora v dopravě (máte nižší cenu za přepravu a nemusíte věnovat čas jednotlivým dopravcům)
- úspora na zaměstnancích (nemusíte sami najímat lidi, vyhazovat je, zaškolovat je, řešit nemocenské a dovolené atd.)
- úspora v obalovém materiálu (nemusíte dopředu kupovat obalový materiál a skladovat ho)
Těch úspor bych mohl vyjmenovat víc...
Jaký budou mít zážitek ze zásilky s 5 hvězdičkovým balením vaši zákazníci?
Co o nás říkají zákazníci?
“Čas věnovat se dalšímu rozvoji Travel Bible a možnost trávit několik měsíců v zahraničí aniž bych musel řešit, kdo se bude starat o logistiku. Že bychom to řešili sami si představit umím, ale nechci 😉 Bylo by to mnohem víc práce a starostí.”autor Petr Novák píše z Kanárských ostrovů, Travel Bible
“Bez fulfillmentu bychom byli nahraní. Velkou část roku oba cestujeme po světě a nemáme nikoho, kdo by za nás objednávky řešil. Takto vše funguje automaticky a můžeme si být jistí, že lidem dorazí vše, co si objednali.”autor Matouš Vinš píše z Thajska, Travel Bible
“Když jsem zvažoval vydání a prodej knihy vlastními silami, fulfillmentová firma byla podmínkou, protože logistiku bych dobře dělat nemohl. Jsem rád, že jsem narazil právě na ELMS Service. Po napojení na mé systémy funguje velká část spolupráce zcela automaticky. Komunikace s firmou je navíc svižná a bezproblémová. ELMS rozhodně doporučuji.”autor Martin Michálek píše z Prahy, Vzhůru Dolů
Zadejte adresu pro odeslání vzorové zásilky
Ochrana osobních údajů
Společnost ELMS service s.r.o. se zavazuje chránit a respektovat vaše soukromí. Vaše osobní údaje používáme pouze ke správě vášeho účtu a k poskytování požadovaných produktů a služeb. Čas od času bychom vás rádi kontaktovali o našich produktech a službách, stejně jako o dalším obsahu, který vás může zajímat. Můžete se kdykoli odhlásit od těchto sdělení. Další informace o tom, jak zrušit přihlášení, mé postupy ochrany osobních údajů a způsob, jakým jsme se zavázali chránit a respektovat vaše soukromí, naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů. Kliknutím na tlačítko "Pošlete mi vzorovou zásilku" níže souhlasíte s tím, že společnost ELMS service s.r.o. může uložit a zpracovávat výše uvedené osobní údaje a poskytnout vám požadovaný obsah nebo službu.